• 02-06-2026, 11:48:34
    #10
    Abi çok şükür 2 bile alabildim
  • 02-06-2026, 11:50:30
    #11
    cookki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi çok şükür 2 bile alabildim
    hayırlı olsun 86 bindeyim 20 dakika kaldı diyor bakalım
  • 02-06-2026, 12:25:50
    #12
  • 02-06-2026, 12:32:12
    #13
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah be abi yanıma gelecek birini bulamazsam sana veririm 2 bileti
  • 02-06-2026, 12:39:50
    #14
    cookki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah be abi yanıma gelecek birini bulamazsam sana veririm 2 bileti
    teşekkürler alsaydım forumdan 2 kişiye hiybe edecektim zaten şans
  • 02-06-2026, 12:44:52
    #15
    10:55'ten beri bana da sıra gelmedi gitti en son 19.000 kişi kala biletler bitti, hayırlısı buymuş
  • 02-06-2026, 12:53:39
    #16
    Girişte bileti olmayanların da gireceğinine adım kadar eminim
  • 02-06-2026, 13:00:36
    #17
    2 adet bilet aldım ama gidebilecek miyim belli değil
  • 02-06-2026, 16:12:17
    #18
    10.30'da sıraya girdim 11.50 gibi ancak sıra geldi ümidim yoktu sıra çok fazlaydı ama alabildim 2 tane. Cuma günü r10 buluşması yapalım orada