• 16-10-2009, 20:54:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar siyasal bilimler fakültesi hakkında bilgi verir misiniz?
  • 16-10-2009, 21:01:40
    #2
    Puan sistemi bu sene değişmicek mi?
  • 16-10-2009, 21:19:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bilmiyorum hocam ben daha Lise 2 okuyorum
  • 16-10-2009, 21:23:41
    #4
    Çok idealist biri değilsen okuma derim. O fakültelere girebilecek bir puan alırsan çok daha parlak meslekler tercih edebilirsin.
  • 16-10-2009, 21:24:40
    #5
    Onların adı eskiden kalma. Aslında iktisadi idari bilimler fakültesidir
    Bu arada üniversite sınavını puan olarak düşünmeyin.
    Puan değişir, sistem değişir.
    Ayrıca taban puanları o sene sınava giren tüm inekler ile tüm öküzlerin standart sapmaları belirler.

    O yüzden puan bazlı değil yüzde bazlı düşünmen lazım.
    Bahsi geçen 2 okulda %1 lik dilimden öğrenci alır. Hatta %0,10'a girmen lazım rahat kazanmak için. Benim girdiğim üniversite sınavının üzerinden 12 sene geçti. Sistem değişmiştir puanlar değişmiştir ama yüzdelik dilim aynıdır.
    Deneme sınavlarında toplan sınava girenler içindeki pozisyonunu yüzdelik olarak bulmaya çalış.

    Bu arada Ankara cebeci kampüsünde siyasalın yanında okudum. Hiç tavsiye etmem. Biraz daha kas Odtü, Boğaziçi falan yapmaya çalış. Kampüsü olmayan üniversitelerde öğrencilik hayatının tadı çıkmıyor. Ankara üğniversitesi çok dağınıktır. Kampüs dağılınca imkanlarda dağılıyor. Siyasala iletişim hukuk eğitim cebecide, dil tarih coğrafya sıhhiyede, veterinerlik ziraat dışkapıda, tıp başka yerde eczacılık başka yerde...
    Kampüs dağılınca imkanlar da dağılıyor.

    Yerleşkesi tek olan ve güzel olan aynı ayarda bir okul seçmeni öneririm. Bir de önce Mülkiye sonra Türkiye diyenlerden olma sakın )))))
  • 16-10-2009, 21:26:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ne gibi mesela hocam biraz daha açıklar mısın