Iphone da Wifi kullanamıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Iphone da Wifi kullanamıyorum
6
●
224
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Iphone da Wifi kullanamıyorum
31-05-2026, 12:54:20
#1
Saitama
Kişisel Rütbe
Wifiyi bir türlü kullanamıyorum sadece mobil veri kullanıyorum ama o da 2 diş bunu nasıl çözerim?
31-05-2026, 12:56:51
#2
pazaryazilim
reis konu sayısını 5000 e çekmek istiyor.
31-05-2026, 13:03:36
#3
adagursoy
Usta aynı sorunu bende yaşadım 16 pro modelinde bluetooth ve wifi soketi bozuldu. Cihaz Türkiye içi değilse çözümü yok maalesef direkt hurda. Yurtdışı 16 pro cihaza 20 bin verdiler hurdasına.
31-05-2026, 13:05:31
#4
vivalaserdar
Böbrek taşı wifi sinyallerini bükebiliyor, taş kıvrımlarında sinyaller sönümleniyor 2.5ghz wifi de taşı kırıp geçebiliyor.
31-05-2026, 13:16:49
#5
Saitama
Kişisel Rütbe
vivalaserdar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böbrek taşı wifi sinyallerini bükebiliyor, taş kıvrımlarında sinyaller sönümleniyor 2.5ghz wifi de taşı kırıp geçebiliyor.
E taşı aldık ama
31-05-2026, 13:17:52
#6
Saitama
Kişisel Rütbe
pazaryazilim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
reis konu sayısını 5000 e çekmek istiyor.
Sadece wifi yardım istedim tamam konu açmam
31-05-2026, 13:57:22
#7
NuvexSoft
Hocam wifi entegresi bozulmuştur muhtemelen
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler