R10 üyeleri şuan ne yapıyor?
44
●880
- 26-05-2026, 01:52:21Zâlimlerin zulmü, karanlık bir kuyudurKET WEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2026, 01:57:21Normalde kaptirik oynuyorum fakat evde bilenler düzden başka bilmiyor 😂🤦Gizem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2026, 02:04:24Bir yandan müşteri bekliyoruz bir yandan Anthropic ile mailleşiyoruz bir yandan önceki günün mali hesaplamasını yapıyoruz R10 üyesine iş biter mi
yeter ki çalışmak istesin

yeter ki çalışmak istesin