• 23-05-2026, 11:01:44
    #10
    R10 Sigortacısı
    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözüm ülkenin en üst kademisinin kendisine bağladığı bir yapıya bağımlı kalmak değildir kanımca. Devlet hiyerarşisi var bu ülkede ve bahsettiğiniz sorunlarla kağıt üstünde ilgilenmesi gereken bir sürü memur var. Ben iş yerime ortalama 30-40 dakikalık bir yürüyüş ile gidip gelen birisiyim. Bu yürüyüşlerimde kırmızı ışıkta geçen onlarca araç, kaldırımdan giden motorsikletler, yaya geçidinde bariz bir şekilde yol vermeyen araçlar, çalışmayan trafik lambaları, çalışsa bile mantıksız çalışan bazı lambalar (hem bana hem de araçlara yeşil ışık yakan), bir çok kaldırım ve yol sorunu, altyapı sorunları, inşaat alanlarındaki yönetmeliğe uygunsuz davranışlar, inşaat araçlarının yönetmeliğe uygunsuz davranışları vs. vs. yazmaya kalksam sayfalarca gidecek bir sürü sorunla karşılaşıyorum. Bazılarını gerekli yerlere bildirmeye çalıştım, bazıları çözüldü, büyük bir çoğunluğu çözülmedi tahmin ediceğiniz üzere. Yani aslında benim eleştirmeye çalıştığım şey şu, tamam şikayet ve iletişim formu güzel bir davranış ama yolun kenarındaki kaldırımda biten çimen, çiçekten, havadaki kuştan, aldığımız havaya kadar ilgili birimlerde görevli memurlar bulunurken (denetim, düzen, ceza, sistemlerden sorumlu) bu kadar fazla sorunun olması benim bildirimlerim üzerine dayandırılmamalı kanımca. Haa düzen tıkırındadır, nadiren oluşan sorunlar bildirilir ama hepimiz biliyoruzki bunu yaparken bireysel olarak ekstra bir mesai harcamamız gerekir. Neyse velhasılı herkes işini yapsa, sorumluluklarının bilincinde yaşasa bunlara gerek kalmaz...

    hocam bundan belki 6 - 7 yıl önce laptopumu alıp sabahtan arkadaşımla sevdiğim bir kafeye gidiyordum oturmaya. Zabıtalar bizimle gelir akşama kadar aynı kafede otururdu.

    Diyeceğim o ki ülkede hiçbir şey yolunda değil. En azından cimere yazalım ki kafede oturmasın kalksın benim ilettiğim sorunları çözsün.

    İnan takibini de yapıyorum. Düzelmezse ilgili personel hakkında disiplin süreci başlatıldı mı diye bilgi talep ediyorum. Ondan sonra hemen hallediyorlar.

    Evet keşke her şey düzgün olsaydı ancak mevcut durum bu
  • 23-05-2026, 11:02:39
    #11
    R10 Sigortacısı
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim bağ yolunu en az 4 kişiden cimere üst üste 3 kez attım sıraya alındı diye cevap geliyor 5 yıldır rezil halde. Belediye de önemli
    Hocam bir zaman geçince bilgi edinmeden talep et.

    X aydır sorunumuzu çözmeyen personel hakkında idari süreç başlatıldı mı de.
  • 23-05-2026, 11:03:06
    #12
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir zaman geçince bilgi edinmeden talep et.

    X aydır sorunumuzu çözmeyen personel hakkında idari süreç başlatıldı mı de.
    Çok mantıklı aslında hiç aklıma gelmedi
  • 23-05-2026, 11:05:42
    #13
    R10 Sigortacısı
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok mantıklı aslında hiç aklıma gelmedi

    Ancak detaylı hocam

    XXXX numaralı cimer şikayetimde X ay önce işlem sırasında diye bilgi verilmişti. Süreç için x ay makul ve kabul edilebilir bir süre olmayıp vatandaşı çok zor durumda bırakan, süreci yavaşlatan personel hakkında idari süreç başlatılmış mıdır?

    XXX numaralı cimer şikayetimin detayı:

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • 23-05-2026, 11:29:44
    #14
    cimer çok geç işleme alınıyor her belediyenin şikayet hattı mevcut direk belediye veya büyük şehire iletirseniz kısa sürede yapılır cimer için çözülmeyen veya karmaşık olayları iletirseniz çözüme kabuşur ufak tefek şeyler için direk belediye ile görüşün
  • 23-05-2026, 11:36:27
    #15
    R10 Sigortacısı
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cimer çok geç işleme alınıyor her belediyenin şikayet hattı mevcut direk belediye veya büyük şehire iletirseniz kısa sürede yapılır cimer için çözülmeyen veya karmaşık olayları iletirseniz çözüme kabuşur ufak tefek şeyler için direk belediye ile görüşün
    Bu da mantıklı hocam. CİMER kolayına geliyor önümde açık olunca
  • 23-05-2026, 11:45:32
    #16
    Konuyu açıyorum, “Mahalledeki çukuru bildirdim” yazısını görüyorum. 24 yaşındayım; 24 yıldır şu ülkenin çukur problemi çözülemedi
  • 23-05-2026, 11:50:45
    #17
    1 Seneden fazla oldu şikayetim sonuçsuz kaldı.
    Sonuç alamıyoruz şikayet veya bilgi istiyoruz ama oralı olan yok.
  • 23-05-2026, 17:29:00
    #18
    mba
    Problem Solver
    sokak lambasının ışığı evimizin içine giriyordu direk, cimere yazdım sokak lambasını kaldırdılar rahat rahat uyuyabiliyorum artık