Bizim bağ yolunu en az 4 kişiden cimere üst üste 3 kez attım sıraya alındı diye cevap geliyor 5 yıldır rezil halde. Belediye de önemli
Hocam bir zaman geçince bilgi edinmeden talep et.
X aydır sorunumuzu çözmeyen personel hakkında idari süreç başlatıldı mı de.