Bitmez denilen yeme-içme sektörü bile bitmiş
11
●646
- 15-05-2026, 19:06:09valla kral içinde 100 gram et yok adam 500 tlye döner satıyor son 5 yıldır mecbur kalmadıkça dışardan yemek yemiyorum
- 15-05-2026, 19:18:17Yemek sektörü fiyatları diğer sektörlere göre orantısız şekilde yükseldi. Lokantaya gidiyorsun en az 400-500 lira kişi başı. Gereksiz harcama gibi geliyor olabilir insanlara.
- 16-05-2026, 03:58:01Burgerkingdeki en ekonomik menu olan ikili tavukburger menu bile 190 TL olmuş. Yemek sektörü malesef çok uçuk artık. Daha kötüye gideceğini düşünüyorum.