• 13-05-2026, 19:35:25
    #10
    Ben de ara ara arşivden bakıp, hey gidi günler, diyorum.
  • 14-06-2026, 19:38:20
    #11
    Zaman ne çabuk geçiyor be...
  • 14-06-2026, 20:07:30
    #12
    Ne güzel zamanlardı. İnternet kafelerde saatlerce web tasarım ile uğraşırdım. şu tasarımı görünce aklıma ilk önce php-nuke geldi sonra joomla.