Konu
12 yaşımda kurduğum webarchive'deki web sitem
14-06-2026, 20:07:30
#12
hakan4729
Ne güzel zamanlardı. İnternet kafelerde saatlerce web tasarım ile uğraşırdım. şu tasarımı görünce aklıma ilk önce php-nuke geldi sonra joomla.