12 yaşımda kurduğum webarchive'deki web sitem - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
12 yaşımda kurduğum webarchive'deki web sitem
11
●
500
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
12 yaşımda kurduğum webarchive'deki web sitem
1
2
13-05-2026, 19:35:25
#10
CtrL
Ben de ara ara arşivden bakıp, hey gidi günler, diyorum.
14-06-2026, 19:38:20
#11
motoworld
Zaman ne çabuk geçiyor be...
14-06-2026, 20:07:30
#12
hakan4729
Ne güzel zamanlardı. İnternet kafelerde saatlerce web tasarım ile uğraşırdım. şu tasarımı görünce aklıma ilk önce php-nuke geldi sonra joomla.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler