Gece 02.00 İş Görüşmesi Ne Yapardınız?
8
●426
- 13-05-2026, 12:56:35Gece 2 ise uluslararası bir iş başvurusu ve yerel saat farkı var olduğunu düşünüyorum. Yoksa torpilli biri için posizyonu boşaltmışlardır.
- 13-05-2026, 13:16:00Türkçe bilmeyen ve imla kurallarına uymayan bir ik çalışanı... Ne işi bu dönerci mi?
- 13-05-2026, 13:18:03Sırf bu kurgu hikayeleri yüzünden sosyal medyayı komple bırakacağım gerçekten gına geldi, X'e giriyorum kurgu, youtube kurgu videoları, instagram desen full reklam sponsorluk falan. Facebook'a bakıyorsun olayı anlamayan dayılar, Tiktok'u hayatımda hiç kullanmadım asla kullanmamda,
İş baş'a düştü kaliteli bir sosyal medya ortamı oluşturmak gerek. Gerçek bilgi, gerçek paylaşımlar ve anlık denetlenen içerik olsa keşke kesinlikle tutar. - 13-05-2026, 13:21:47Bu dediğin şey anca entelektüel bir topluluğu güzel bir portala toplamakla olur. Evrim ağacı gibi. Düşünsene, Evrim ağacı sitesine giren insanlar içinde daha sığ ve saçma insana henüz rastlamadım.CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2026, 13:26:06"Sizle", "yapmıcaz", "yenidem".
Çok profesyonel ve kurumsal bir konuşma!