• 13-05-2026, 12:56:35
    #2
    🇺🇸 ABD Şirketini Kur💰
    Gece 2 ise uluslararası bir iş başvurusu ve yerel saat farkı var olduğunu düşünüyorum. Yoksa torpilli biri için posizyonu boşaltmışlardır.
  • 13-05-2026, 12:58:23
    #3
    Belki internet sıkıntısı vardı da o saatte gelince mesaj da o saatte iletildi diyerekten kötü niyet aramadım ben acikcasi.
  • 13-05-2026, 12:58:42
    #4
    Referanstan bahsettikten sonra "r" yapması gerçekten hoşuma gitti, insanları köle olarak gören ve onların özel hayatına saygı duymayan tüm şirketler ifşa edilmeli.
  • 13-05-2026, 13:00:42
    #5
    Bu tip mesajlar hit alma amaçlı hikaye yazar gibi kendi telefonu ile yapıla görüşmelerdir. Çok takılmayın böyle şeylere
  • 13-05-2026, 13:16:00
    #6
    Türkçe bilmeyen ve imla kurallarına uymayan bir ik çalışanı... Ne işi bu dönerci mi?
  • 13-05-2026, 13:18:03
    #7
    Sırf bu kurgu hikayeleri yüzünden sosyal medyayı komple bırakacağım gerçekten gına geldi, X'e giriyorum kurgu, youtube kurgu videoları, instagram desen full reklam sponsorluk falan. Facebook'a bakıyorsun olayı anlamayan dayılar, Tiktok'u hayatımda hiç kullanmadım asla kullanmamda,

    İş baş'a düştü kaliteli bir sosyal medya ortamı oluşturmak gerek. Gerçek bilgi, gerçek paylaşımlar ve anlık denetlenen içerik olsa keşke kesinlikle tutar.
  • 13-05-2026, 13:21:47
    #8
    CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf bu kurgu hikayeleri yüzünden sosyal medyayı komple bırakacağım gerçekten gına geldi, X'e giriyorum kurgu, youtube kurgu videoları, instagram desen full reklam sponsorluk falan. Facebook'a bakıyorsun olayı anlamayan dayılar, Tiktok'u hayatımda hiç kullanmadım asla kullanmamda,

    İş baş'a düştü kaliteli bir sosyal medya ortamı oluşturmak gerek. Gerçek bilgi, gerçek paylaşımlar ve anlık denetlenen içerik olsa keşke kesinlikle tutar.
    Bu dediğin şey anca entelektüel bir topluluğu güzel bir portala toplamakla olur. Evrim ağacı gibi. Düşünsene, Evrim ağacı sitesine giren insanlar içinde daha sığ ve saçma insana henüz rastlamadım.
  • 13-05-2026, 13:26:06
    #9
    OTORİTER BACKLİNK HİZMETİ
    "Sizle", "yapmıcaz", "yenidem".
    Çok profesyonel ve kurumsal bir konuşma!