• 13-05-2026, 12:00:47
    #1
    ✅ E-İmza / E-Fatura ✅
    Merhaba,

    Muhasebe yazılımı geliştiren bir firmayız. Müşterilerimiz için banka hesap hareketleri çekme özelliğini kendi yazılımımıza entegre etmek istiyoruz.

    Açık bankacılık / banka entegrasyonu hizmeti veren ve aşağıdaki modellerden birine açık olan sağlayıcılarla görüşmek istiyoruz:

    1. Bayilik / reseller modeli: Biz satıp kendi faturalı hizmetimiz olarak müşteriye sunalım,
    2. White-label API: Kendi yazılımımıza gömülü şekilde entegre edelim, son kullanıcı hizmetin sizden geldiğini görmesin
    3. Yönlendirme modeli: Biz teknik entegrasyonu yapalım, müşteri sözleşmeyi/ödemeyi doğrudan sizinle yapsın

    Bu hizmeti veren forum üyesi varsa veya özel mesaj ile görüşebileceğimiz bir yetkiliniz varsa lütfen iletişime geçebilirsiniz.

    Bildiğiniz, çalıştığınız, tavsiye edebileceğiniz firma önerileri de bekleriz.

    Teşekkürler.
  • 13-05-2026, 12:04:49
    #2
    Web Tasarım ve Yazılım
    @Reskup; geliştirdiği bir projede fon vs çekebiliyordu
  • 13-05-2026, 12:08:17
    #3
    Obifin ile de görüşmenizi öneririm.
    https://www.obifin.com/
    Açık bankacılık, servis modeli bankacılığı ve tek API üzerinden banka hesap hareketleri entegrasyonu tarafında çözümleri bulunuyor. Özellikle ERP / muhasebe yazılımı entegrasyonlarına uygun bir yapıları var gibi görünüyor.
  • 13-05-2026, 13:06:30
    #4
    Finekra inceleyebilirsiniz
  • 13-05-2026, 14:29:56
    #5
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Reskup; geliştirdiği bir projede fon vs çekebiliyordu
    Etiket için teşekkür ederim.

    Kendi yazılımlarımızda müşterilerimizin banka hesaplarını takip edebilmesi için banklara entegre olduk. Fakat dış api hizmetimiz bulunmamaktadır.

    Bunun için ilgili firmanın/müşterinin banka ile sözleşme imzalaması sonrası verileri çekebildiğimiz için biz dağıtım yapamıyoruz. Ama isterseniz entegre noktasında yardımcı olabiliriz.

    Çoğu bankanın (Özellikle Albaraka);

    Para transferleri,
    Fatura ödeme,
    Gelir gider kayıtları,
    Hesap hareketleri,
    Dekont pdf çıktıları vs. her birini sisteme entegre olacak şekilde kullanıyoruz.
  • 13-05-2026, 15:34:57
    #6
    ✅ E-İmza / E-Fatura ✅
    Reskup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etiket için teşekkür ederim.

    Kendi yazılımlarımızda müşterilerimizin banka hesaplarını takip edebilmesi için banklara entegre olduk. Fakat dış api hizmetimiz bulunmamaktadır.

    Bunun için ilgili firmanın/müşterinin banka ile sözleşme imzalaması sonrası verileri çekebildiğimiz için biz dağıtım yapamıyoruz. Ama isterseniz entegre noktasında yardımcı olabiliriz.

    Çoğu bankanın (Özellikle Albaraka);

    Para transferleri,
    Fatura ödeme,
    Gelir gider kayıtları,
    Hesap hareketleri,
    Dekont pdf çıktıları vs. her birini sisteme entegre olacak şekilde kullanıyoruz.
    Yorumunuz için teşekkür ederim, dış api olarak almamız gerekiyor hizmeti. Birkaç firma ile görüştük kendilerinden dönüş bekliyoruz ama dikkatimi çeken hareket/ücret fiyatlandırması genel olarak çok pahalı gibime geldi. onların istediği aylık fiyat, bizim programın aylık fiyatından daha fazlaya geliyor
  • 13-05-2026, 16:25:29
    #7
    BENOR Bilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz için teşekkür ederim, dış api olarak almamız gerekiyor hizmeti. Birkaç firma ile görüştük kendilerinden dönüş bekliyoruz ama dikkatimi çeken hareket/ücret fiyatlandırması genel olarak çok pahalı gibime geldi. onların istediği aylık fiyat, bizim programın aylık fiyatından daha fazlaya geliyor
    Evet malesef fiyatlandırma yöntemleri ve abonelik sistemleri oldukça pahalı. Bizde ilk başta dış bir çözüm aramıştık fakat bunu müşteriye sunmak pek mümkün değil bu yüzden içeride fon yönetimi adı altında müşterimizin kendi bankalarını entegre ediyoruz. Bankalar ile iletişime geçerek hızlı çözüm alabilirsiniz. Sorumluluğun büyük bir kısmı sizde kalıyor bu yüzden kodlama yaparken çok dikkat etmelisiniz.
  • 13-05-2026, 18:03:16
    #8
    Meraktan soruyorum, bireysel/kurumsal olarak banka ile sozlesme yapmadan 3rd parti ile hizmet almak mumkun mu? Sorumluluk 100% araci firmada olmaz mi, eger bu datayi kotuye kullanirsam ya da caldirirsam?
  • 13-05-2026, 21:09:42
    #9
    ✅ E-İmza / E-Fatura ✅
    Reskup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet malesef fiyatlandırma yöntemleri ve abonelik sistemleri oldukça pahalı. Bizde ilk başta dış bir çözüm aramıştık fakat bunu müşteriye sunmak pek mümkün değil bu yüzden içeride fon yönetimi adı altında müşterimizin kendi bankalarını entegre ediyoruz. Bankalar ile iletişime geçerek hızlı çözüm alabilirsiniz. Sorumluluğun büyük bir kısmı sizde kalıyor bu yüzden kodlama yaparken çok dikkat etmelisiniz.
    Mecburi olarak böyle çözüm sunacağız, ama fon yönetimi olarak dediğiniz kısmı açıkcası tam anlamadım.
    crooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meraktan soruyorum, bireysel/kurumsal olarak banka ile sozlesme yapmadan 3rd parti ile hizmet almak mumkun mu? Sorumluluk 100% araci firmada olmaz mi, eger bu datayi kotuye kullanirsam ya da caldirirsam?
    Bizim gibi kendi yazılımınıza veri çekecekseniz, api sağlayan firma kesinlikle sözleşme istiyor ve harici olarak banka bilgisi çekilecek kişi bankaya dilekçe veriyor. o yüzden kötüye kullanım pek mümkün değil. burada önemli olan gerçekten KVKK ya uygun veri saklamak, barındırmak. Günümüzde hala KVKK ya özen gösterilmiyor fakat ciddi yaptırımları mevcut.