İşe 2 saat geç geldik babam 12.000₺ dlandırılmış
2 ay önce bi trafik kazasına karışmıştık.
bunun üzerine bugün
Sahte hak mahrumiyeti dosyasından
Adamlar tüm detaylarıyla 4 sayfalık bi pdf yapmışlar
İşe inene kadar para çoktan göndermiş babam xjsjdks
İşim komiği bizim avukata danışıp dlandırılmış bide para gittikten 15 dk sonra arayıp göndermediyseniz göndermeyin diyor
17.000₺ normalde pdf indirim yaptırıp bide taksit yaptırmış avukatımız dkskfks 12.000₺ ye meağğğl oldu
Başınıza böyle bi olay gelirse ve çok dlandırılmak istemezseniz avukatımızın numarasını iletebiliriz indirimli dlandırılıyorsunuz 🙏
Sahte hak mahrumiyeti dlandırıldık 😀
6
●398
- 11-05-2026, 14:37:20
- 11-05-2026, 14:47:11Avukatlar sağolsun ya sigorta şirketlerinden ya da sanayideki ustalardan numaraları bulup, kaza gecirenleri arayarak, "abi gel sen bize vekalet ver, biz bu adamdan 30/50 bin TL kopartalim" muhabbeti yapıyor. İnsaflı vatandaşsa, "yürüyün gidin, ben anlaştım adamla" diyor. Ama kurnazlar, "e iyiymiş, tamam açalım dosyayı" diyor. Özeti bu.
- 11-05-2026, 15:06:28Benim anlamadığım şu,
Ben bundan 2 yıl önce bir kaza yaptım ama kazayı kendi kendime yaptım ne sigorta ne kasko vs hiçbir şey yok etrafimdakilere dahi söylemedim. Hastaneye gittim baktırayım diye kendime hava yastığı açmıştı, aradan 2 saat geçti şu bürodan arıyorum sigortadan para talep edelim diyor ben anlamadığım hastaneler de mi verilerimizi satıyor - 11-05-2026, 15:12:36Hepsi anlaşmalı sanırım hocam ya. Para kopartırsak sizede pay verelim gibisinden 🤷🏻♂nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben düşürtmezdim bu tuzağa da basiret bağlanması diyelim çıkacağı varmış.
Çok basit bir yöntemle dlandırılmışız