• 11-05-2026, 14:37:20
    #1
    İşe 2 saat geç geldik babam 12.000₺ dlandırılmış

    2 ay önce bi trafik kazasına karışmıştık.
    bunun üzerine bugün
    Sahte hak mahrumiyeti dosyasından

    Adamlar tüm detaylarıyla 4 sayfalık bi pdf yapmışlar

    İşe inene kadar para çoktan göndermiş babam xjsjdks

    İşim komiği bizim avukata danışıp dlandırılmış bide para gittikten 15 dk sonra arayıp göndermediyseniz göndermeyin diyor

    17.000₺ normalde pdf indirim yaptırıp bide taksit yaptırmış avukatımız dkskfks 12.000₺ ye meağğğl oldu

    Başınıza böyle bi olay gelirse ve çok dlandırılmak istemezseniz avukatımızın numarasını iletebiliriz indirimli dlandırılıyorsunuz 🙏
  • 11-05-2026, 14:39:32
    #2
    geçmiş olsun hocam insaflı dolandırıcıymış taksit yapmış
  • 11-05-2026, 14:44:03
    #3
    Benim dolandırıcımı yönlendirim 12 ay vade farksız taksit seçeneği var zorlamaz hocam sağolsun her özel günde bi yokluyor
  • 11-05-2026, 14:47:11
    #4
    Avukatlar sağolsun ya sigorta şirketlerinden ya da sanayideki ustalardan numaraları bulup, kaza gecirenleri arayarak, "abi gel sen bize vekalet ver, biz bu adamdan 30/50 bin TL kopartalim" muhabbeti yapıyor. İnsaflı vatandaşsa, "yürüyün gidin, ben anlaştım adamla" diyor. Ama kurnazlar, "e iyiymiş, tamam açalım dosyayı" diyor. Özeti bu.
  • 11-05-2026, 14:50:42
    #5
    Geçmiş olsun hocam
  • 11-05-2026, 15:06:28
    #6
    Benim anlamadığım şu,

    Ben bundan 2 yıl önce bir kaza yaptım ama kazayı kendi kendime yaptım ne sigorta ne kasko vs hiçbir şey yok etrafimdakilere dahi söylemedim. Hastaneye gittim baktırayım diye kendime hava yastığı açmıştı, aradan 2 saat geçti şu bürodan arıyorum sigortadan para talep edelim diyor ben anlamadığım hastaneler de mi verilerimizi satıyor
  • 11-05-2026, 15:12:36
    #7
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim anlamadığım şu,

    Ben bundan 2 yıl önce bir kaza yaptım ama kazayı kendi kendime yaptım ne sigorta ne kasko vs hiçbir şey yok etrafimdakilere dahi söylemedim. Hastaneye gittim baktırayım diye kendime hava yastığı açmıştı, aradan 2 saat geçti şu bürodan arıyorum sigortadan para talep edelim diyor ben anlamadığım hastaneler de mi verilerimizi satıyor
    Hepsi anlaşmalı sanırım hocam ya. Para kopartırsak sizede pay verelim gibisinden 🤷🏻♂

    Ben düşürtmezdim bu tuzağa da basiret bağlanması diyelim çıkacağı varmış.

    Çok basit bir yöntemle dlandırılmışız