Benim anlamadığım şu,

Ben bundan 2 yıl önce bir kaza yaptım ama kazayı kendi kendime yaptım ne sigorta ne kasko vs hiçbir şey yok etrafimdakilere dahi söylemedim. Hastaneye gittim baktırayım diye kendime hava yastığı açmıştı, aradan 2 saat geçti şu bürodan arıyorum sigortadan para talep edelim diyor ben anlamadığım hastaneler de mi verilerimizi satıyor