Avukatlar sağolsun ya sigorta şirketlerinden ya da sanayideki ustalardan numaraları bulup, kaza gecirenleri arayarak, "abi gel sen bize vekalet ver, biz bu adamdan 30/50 bin TL kopartalim" muhabbeti yapıyor. İnsaflı vatandaşsa, "yürüyün gidin, ben anlaştım adamla" diyor. Ama kurnazlar, "e iyiymiş, tamam açalım dosyayı" diyor. Özeti bu.