• 07-05-2026, 06:51:24
    #1
    Ethernet dnsi 1.1.1.1 - 1.0.0.1 olarak yaptıgınızda dpi ve vpnsiz girecektir. Ben bu şekilde hiçbirşeye ihtyaç olmadan kullanıyorum
  • 07-05-2026, 07:20:33
    #2
    Google DNS ile kullanıyorum bende yaklaşık 6 aydır
  • 07-05-2026, 08:25:54
    #3
    Her operatörde bu geçerli değil ama denemek lazım.
  • 07-05-2026, 09:29:00
    #4
    Bu olay sadece Turknet ve 1-2 firmada daha geçerli. Turktelekom, superonline gibi firmalarda olmuyor
  • 07-05-2026, 11:28:31
    #5
    Herkesde olabilecek bi çözüm değil malesef. Bazı arkadaşlarım bu şekilde giriş yaptı bazılarımız goodbydpi ile