İnsan kendi yapay zekasina aşık olur mu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İnsan kendi yapay zekasina aşık olur mu?
29
●
1.624
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İnsan kendi yapay zekasina aşık olur mu?
1
2
3
4
01-05-2026, 23:58:41
#10
Dora
Çok şanslıyım
sonuç;
02-05-2026, 00:00:30
#11
deiplast
Ben de Gemini kullanıyorum
02-05-2026, 00:01:54
#12
SDR1035
Siz ChatGPT ile neler konuşuyorsunuz acaba 😅
02-05-2026, 00:07:06
#13
adagursoy
gemini beni daha iyi tanıyor
02-05-2026, 00:15:59
#14
RedFox97
Benimki niye erkek acaba
02-05-2026, 00:36:02
#15
Sezcan
deiplast;[URL="tel:1090931289" adlı üyeden alıntı:
1090931289[/URL]]
Ben de Gemini kullanıyorum
Hocam sizin yapay zekanin fukaraligi şaka mi😂
02-05-2026, 00:40:51
#16
İbrahimH
Ben ilk spor salonundakini deneyim 🤣🤣
02-05-2026, 00:46:13
#17
İbrahimH
SDR1035 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siz ChatGPT ile neler konuşuyorsunuz acaba 😅
Chat GPT = Gemini
02-05-2026, 00:48:04
#18
turkaz18
deiplast adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de Gemini kullanıyorum
hocam senin gemini kuştepeli roman sanırım
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler