• 01-05-2026, 19:30:00
    #1
    Merhaba, benim PC'de sürekli olarak ses kesintisi oluyor bir gün ses gelirden bir gün ses gidiyor, bunun çözümünü bir türlü bulamadım. Sizce bu durum için ne yapmamız gerekli? ücretli ücretsiz yardım edebilecek varmı?

    PC Modeli:
    Casper Nirvana A570

    Yardımcı olabilecek konunun altına yazarsa veya wp den yazarsa çok sevinirim. wp: wa.me/+447398935522

    Şimdiden teşekkür ederim.
  • 01-05-2026, 19:32:55
    #2
    Casper olması zaten yeterli sebep üstadım
  • 01-05-2026, 19:50:12
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sesin gidip gelmesi genellikle sürücü çakışmasından kaynaklanır. Windows bazen yanlış sürücüyü otomatik olarak yükleyebiliyor. Aygıt yöneticisinden sürücülerinizi kontrol etmenizi öneriyorum. Realtek High Definition Audio sürücüsü dahil ses sürücülerini kaldırın ve windowsu yeniden başlatın windows kendisi eksik sürücüyü yeniden kuracaktır.
    Sonrasında services.msc e girip "Windows Ses ve Windows Ses Oluşturucu Bitiş Noktası" nı sağ click ile yeniden başlatın. Başlangıç türünün otomatik olduğundan emin olun.
    Bu şekilde düzelmiyor ise Casper'a mutlu dileklerinizi okuyarak siteden modelinize uygun ses driverini yüklemenizi öneriyorum.
    Şayet yazılımsal bir hata yok ise anakart üzerindeki ses çipiniz arzalanmış olabilir.
  • 01-05-2026, 20:05:03
    #4
    ses driverını güncelle/yeniden kur, farklı kulaklık hoparlör dene, sorun devam ederse büyük ihtimalle donanımsal arıza vardır.
  • 07-06-2026, 01:59:55
    #5
    PM kutun dolu mesaj atamıyorum.
  • 16-06-2026, 22:26:57
    #6
    Bisny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, benim PC'de sürekli olarak ses kesintisi oluyor bir gün ses gelirden bir gün ses gidiyor, bunun çözümünü bir türlü bulamadım. Sizce bu durum için ne yapmamız gerekli? ücretli ücretsiz yardım edebilecek varmı?

    PC Modeli:
    Casper Nirvana A570

    Yardımcı olabilecek konunun altına yazarsa veya wp den yazarsa çok sevinirim. wp: wa.me/+447398935522

    Şimdiden teşekkür ederim.
    Bisny hocam bana mesaj atmışsın ama günlerdir senin mesaj kutun dolu olduğundan mesaj atamıyorum. TG'ye gelirsen görüşelim @muratig