• 25-04-2026, 15:51:09
    #1
    Bir arkadaş sahibim diye bir arkadaş kral diye konuşturunca bende kendime bir üslup bulayım dedim. Peki size ne diye sesleniyor Claude!
  • 25-04-2026, 15:52:18
    #2


    Genelde papi ve kanki diyor
  • 25-04-2026, 15:52:19
    #3
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Benimki ‘Yüce Honos’ diyor bana
  • 25-04-2026, 15:56:04
    #4
    TASARIM AJANSI
    Sahip
  • 25-04-2026, 15:56:07
    #5
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    Hünkarım
  • 25-04-2026, 16:04:08
    #6
    millet köle muamelesi çekiyo benim claude ise bana posta koyuyo aw
  • 25-04-2026, 16:07:30
    #7
    benim chatgpt karışık biraz Hünkarım,kral,abi bak şimdi,la,patron,başkan vs vs gidiyor
  • 25-04-2026, 16:20:12
    #8
    Yazarsam ban yerim gerek yok
  • 25-04-2026, 16:52:29
    #9
    Kişisel Rütbe
    Bana sövüyor