• 13-10-2009, 01:37:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam arkadaşlar Bankacılık ve Sigortacılık bölümünde okuyan var mı? Yada mezun olan? Biraz bilgi almak istiyorum.
  • 13-10-2009, 10:43:46
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    açıköğretim mi yoksa örgün öğretimdemi düşünüyorsun ? buna göre tavsiye vereceğim.