1 hesap yüzünden bağlı en az 4-5 hesabım kapatıldı, ilgili hesabı itirazlarıma rağmen kimlik vs göndermeme rağmen tamamen silinecek dediler, ihlallik bi konu da yok, olan diğer hesaplara da oldu. Hesaplara giriş yapıyorum itiraz kısmı da yok artık form vs doldurabileceğim hiçbir şey yok. Yardımcı olabilecek biri var mıdır?