• 12-10-2009, 21:29:25
    #1
    Arkadaşlar istanbulda imar izni olmayan yeterince büyük bir arsadan en iyi nasıl kâr edilir? ekelimmi biçelimmi ne yapılır? (sermayesiz)
  • 12-10-2009, 22:13:35
    #2
    RecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar istanbulda imar izni olmayan yeterince büyük bir arsadan en iyi nasıl kâr edilir? ekelimmi biçelimmi ne yapılır? (sermayesiz)
    3. Şahıslara tarım yapılması şartıyla kiralaya bilirsin.
  • 12-10-2009, 23:20:24
    #3
    İstanbuldaysan o izni öyle yada böyle alırsın.Tabi sağlam arkan olacak...
  • 13-10-2009, 14:21:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bana ver seneye 1k veririm.
  • 13-10-2009, 14:26:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    arsa istanbulda ise öyle ekmeyle biçmeyle olsa. İstanbulun neresinde onu bilmek lazım istanbulun çok ucra köşesinde bilinmeyen bir yerde mi yoksa işlek sağlam biryer demi ? muhtemelen köşe bucak biryerde pek tutulmayan bir yerde olduğu için imar izni verilmemiştir. izin için ise öyle sağlam arkan olması gerekmez gidersin tapu ya belediyeye her ne ise verirsen 3-5 bin TL al sana imar izni.
  • 13-10-2009, 21:57:50
    #6
    ya öle dağlık taşlık bi yerde değil. sultanbeyliden ilerde. imar izni verilmeme sebebi askeriye kışlaya yakın. helikoopterleri neym bile var