iyi aksamlar r10 ne dinliyor
19
●218
- 12-04-2026, 00:01:36eskilerden ama 10 / 10bykrldg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2026, 00:15:18Akşam gece dinlemiyorum, uyku engelliyor yoksa. Gündüz dinlerim.
Yazmışken In The End diyim. Hem pop hem Ambient. - 12-04-2026, 00:15:52aldık hocamTubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2026, 00:17:42Bugün alış veriş merkezinde çalıyordu In The End! Çok şaşırdım, markette gerçek müzik duydum ilk defa !!!
- 12-04-2026, 00:44:45fenasal loppta
https://music.apple.com/tr/album/ba%...875885671&l=tr - 12-04-2026, 01:00:19bizi bitirdinyunus_exe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel parça hocamua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sela bağcandan seviyorum hocam gene de güzel söylenmişMevLut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle