• 04-04-2026, 16:44:24
    #1
    Varmı aranızda akşam maça gelebilecek Sivas uğur çiftçide saat 10/11 de

    2 eksiğimiz var sağlam topçu lazım forvet oynayan
  • 04-04-2026, 17:05:55
    #2
    Sivas'ta olsam gelirdim lakabım Şevkenkodur.Adım Şevket
  • 04-04-2026, 17:12:36
    #3
    İlk defa böyle bi konu görüyorum bi garip hissettim keşke sivasta olsaydım da gelseydim
    https://www.tiktok.com/@bentrabzonha...71907125577237
  • 04-04-2026, 17:14:11
    #4
    💚 R10.NET 💚
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sivas'ta olsam gelirdim lakabım Şevkenkodur.Adım Şevket
    Yav ne alem adamsın.
  • 04-04-2026, 18:04:57
    #5
    xrp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varmı aranızda akşam maça gelebilecek Sivas uğur çiftçide saat 10/11 de

    2 eksiğimiz var sağlam topçu lazım forvet oynayan
    sivasda olsam gelirdim valla . mahallede senede 500 golüm vardı zamanında
  • 04-04-2026, 18:14:27
    #6
    Uçak bietini alın gelelim