Hoşgeldin Radmin - Hoşgeldin La-bidu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hoşgeldin Radmin - Hoşgeldin La-bidu
15
●
1.004
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hoşgeldin Radmin - Hoşgeldin La-bidu
1
2
01-04-2026, 01:42:39
#10
arberotum
Eyupoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şey gelse hani vardı ya bir ara her şikayete videolu cevap birisi.
nickini hatırlayamadım :-)
01-04-2026, 01:45:29
#11
İbrahimH
Neleryokki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hicbir sey anlamadım radmin kim ****** kim ? veya ne ?
Benim bildiğim kadarıyla forumun asil kurucusu, sonrasında Coşkun abi almış, bana anlatılan
01-04-2026, 01:46:28
#12
trhero
ah eski günler
01-04-2026, 03:28:40
#13
AzizTR
La-bidu forum hacked. Hitit-Ajans dolandırıcılık loading 🤣 Radminden Coşkun abiye devir. Forum yeniden kendine gelir
01-04-2026, 06:57:16
#14
KingCoder
Dedim noluyoruz
eski günler güzeldi....
01-04-2026, 06:59:39
#15
newQne
Evet ilk şakamızı yedik 😅
25-04-2026, 03:35:11
#16
anilguler
AzizTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
La-bidu forum hacked. Hitit-Ajans dolandırıcılık loading 🤣 Radminden Coşkun abiye devir. Forum yeniden kendine gelir
0212'li telefon kurmuştu bu eleman, para istiyordu herkesten
öyle bir şey vardı sanki yanlış mı hatırlıyorum? radmin ve coskun abi candır.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler