• 01-04-2026, 01:42:39
    #10
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şey gelse hani vardı ya bir ara her şikayete videolu cevap birisi.

    nickini hatırlayamadım :-)
  • 01-04-2026, 01:45:29
    #11
    Neleryokki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hicbir sey anlamadım radmin kim ****** kim ? veya ne ?
    Benim bildiğim kadarıyla forumun asil kurucusu, sonrasında Coşkun abi almış, bana anlatılan
  • 01-04-2026, 01:46:28
    #12
    ah eski günler
  • 01-04-2026, 03:28:40
    #13
    La-bidu forum hacked. Hitit-Ajans dolandırıcılık loading… 🤣 Radmin’den Coşkun abiye devir. Forum yeniden kendine gelir…
  • 01-04-2026, 06:57:16
    #14
    Dedim noluyoruz eski günler güzeldi....
  • 01-04-2026, 06:59:39
    #15
    Evet ilk şakamızı yedik 😅
  • 25-04-2026, 03:35:11
    #16
    AzizTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    La-bidu forum hacked. Hitit-Ajans dolandırıcılık loading… 🤣 Radmin’den Coşkun abiye devir. Forum yeniden kendine gelir…
    0212'li telefon kurmuştu bu eleman, para istiyordu herkesten öyle bir şey vardı sanki yanlış mı hatırlıyorum? radmin ve coskun abi candır.