• 28-03-2026, 21:43:07
    #1
    Selamlarr forumda herkesin açtığı konular yada konu sahiplerine yazdığı mesajlar var. özellikle son dönemde başıma gelen ve beni ciddi derecede rahatsız eden bir durum var. karşıda ki kişi soru soruyor yanıtlıyorum görüldü olarak kalıyor. cevabınız nedir diyorum ona da görüldü atıyor. tekrar hocam ? diyorum ona da görüldü atıyor.

    tabi ki kimse mesaj attı diye ürünü almak zorunda değil ama herkesin vakti kıymetli. almayacaksan teşekkürler gerek kalmadı demek bu kadar zor olmamalı. acaba mesaj kutusu dolmasın diye mi yapılıyor bilmiyorum..

    bence ban sebebi olmasa bile 5 defa kasten görüldü atmak 1 uyarı olmalı 3 uyarıda da ceza alınabilir. sizin başınıza geldi mi ?
  • 28-03-2026, 21:44:00
    #2
    🏆 Wordpress Uzmanı
    Konuya görüldü atmak yerine yanıtlıyorum inşallah ban yemem
  • 28-03-2026, 21:45:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hahahahaha daha neler
  • 28-03-2026, 21:45:05
    #4
    Ali rıza bey foruma üye olmuş galiba
  • 28-03-2026, 21:45:14
    #5
    gokanke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya görüldü atmak yerine yanıtlıyorum inşallah ban yemem
    hahahahsfh bende görüldü atmamak için yanıt vereyim bari 😅
  • 28-03-2026, 21:45:24
    #6
    Kimse keyfinden dolayı soru sormaz ama sizin 3 defa yazmanız ban sebebi olabilir. Çünkü üye cevap vermediği halde 3 defa yazıyorsunuz. Yazmak istese yazardı zaten
  • 28-03-2026, 21:45:51
    #7
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ali rıza bey foruma üye olmuş galiba
    aman tadımız kaçmasın 😁
  • 28-03-2026, 21:46:07
    #8
    OCCUPYAGENCY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlarr forumda herkesin açtığı konular yada konu sahiplerine yazdığı mesajlar var. özellikle son dönemde başıma gelen ve beni ciddi derecede rahatsız eden bir durum var. karşıda ki kişi soru soruyor yanıtlıyorum görüldü olarak kalıyor. cevabınız nedir diyorum ona da görüldü atıyor. tekrar hocam ? diyorum ona da görüldü atıyor.

    tabi ki kimse mesaj attı diye ürünü almak zorunda değil ama herkesin vakti kıymetli. almayacaksan teşekkürler gerek kalmadı demek bu kadar zor olmamalı. acaba mesaj kutusu dolmasın diye mi yapılıyor bilmiyorum..

    bence ban sebebi olmasa bile 5 defa kasten görüldü atmak 1 uyarı olmalı 3 uyarıda da ceza alınabilir. sizin başınıza geldi mi ?
    Muhtemelen ya kutusu doluyordur,ya da sadece meraktan sordugu bi sorudur 2 yıldır bende uğraşıyorum alıştım artık bakmayınca siliyorum mesajı. tabii müşteri her zaman baş tacıdır.
  • 28-03-2026, 21:46:21
    #9
    Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse keyfinden dolayı soru sormaz ama sizin 3 defa yazmanız ban sebebi olabilir. Çünkü üye cevap vermediği halde 3 defa yazıyorsunuz. Yazmak istese yazardı zaten
    bu da farklı bi bakış açısıymışş sevdim mantıklı geldi.