Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse keyfinden dolayı soru sormaz ama sizin 3 defa yazmanız ban sebebi olabilir. Çünkü üye cevap vermediği halde 3 defa yazıyorsunuz. Yazmak istese yazardı zaten
bu da farklı bi bakış açısıymışş sevdim mantıklı geldi.