https://www.r10.net/sikayetim-var/471...ainimiyim.html
Yukaridaki başlıkta RuhSaticisi adındaki silver üye
Atatürk'ü sevmediğini söyleyip, vatan hainimiyim diye sormuş.
Aslında konu kilitlenmiş uzatmamak gerek ama. Şu şiiri çok seviyorum, bu arkadaşa da cuk diye oturuyor, paylaşmak istedim.
Yorumları siyasi değil de şiirle ilgili yaparsanız sevinirim. Güzel bir şiir, kapanmasın konu...
Neyzen derki.....
Ne ararsın tanrı ile aramda,
Sen kimsin ki orucumu sorarsın?
Hakikaten gözün yoksa haramda,
Başı açığa neden türban sorarsın.
Rakı, şarap içiyorsam sanane,
Yoksa sana bi zararı içerim.
İkimizde gelsek kıldan köprüye,
Ben dürüstsem sarhoşkende geçerim.
Esirken mümkünmüdür ibadet?
Yatıp kalkıp ATATÜRK´e dua et,
Senin gibi dürzülerin yüzünden,
Dininden soğuyacak bu millet.
İşgaldeki hali sakın unutma!!!
ATATÜRK´e dil uzatma sebepsiz.
Sen anandan yine çıkardın ama,
Baban kim olurdu bilemezdin ŞEREFSİZ!!!
Neyzen Teyfik KOLAYLI
Vatan hainimiyim diye soruyor bir de
1
●359