• 26-03-2026, 23:45:27
    #1
    7000₺'den 2 gram altın almıştım savaşın ilk günlerinde. Ondan sonra bayağı düştü altın. Fakat kısa vadeli düşünmüyorum en az 1-2 yıl tutmayı düşünüyorum.

    Youtube'da bir çok Uluslararası İlişkiler uzmanını dinledim ortak olarak şunu diyorlar:
    Donald Trump bu savaşa girerek hayatının hatasını yaptı. İran Hürmüz Boğazı'nı kapatınca petrol fiyatları fırladı ABD'de seçmen petrol fiyatlarına çok dikkat ediyor.
    Savaş kasımdaki ABD seçimlerine kadar bitti bitti yoksa Trump azledilebilir o yüzden savaşı kısa sürede bitirmek için İran'a atom bombası atabilir diyorlar.
    ABD asker kayıplarını minimalize etmek için İran'a komşu ülkeleri savaşa sürükleyebilir diyorlar.
  • 26-03-2026, 23:50:00
    #2
    Kimi dinledyseniz dinlemekten vazgeçin atom bombası ne alaka
  • 26-03-2026, 23:50:31
    #3
    Platin üye
    Bu yıl manipülasyon yılı olacak diye sürekli söyleniyordu. Sanırım asıl sebep bu altın konusunda.
  • 26-03-2026, 23:54:00
    #4
    Venezuela nın petrol ve altınına çöktükten sonra ikisinin de fiyatıını tavan yaptıracak işler yaptı, yeterince cebi dolduğunda savaşş da biter fiyatlar da iner
  • 27-03-2026, 00:55:11
    #5
    omer1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke kademeli alım yapsaydım.
    hocam kaç gr aldınız