• 23-03-2026, 16:24:49
    #10
    Sanayi 1250 avm 1200. değer mi yıkattığıma asla. Kendim 50 kat daha güzel yıkarım fıtığım olmasa ki fıtıktan önce gayette iyi yıkıyordum. Önemli olan güzel bir suyu olan benzinlik bulmak. Suyu pis olursa arabayı uzun sürede kireç mahvediyor.
  • 23-03-2026, 16:31:09
    #11
    En son iç dış temizlik 500 vermiştim.
  • 23-03-2026, 21:48:04
    #12
    1000/1200 maalesefki aracı heryere bırakamıyorum. Eski aracımı 600e yıkatıyordum avm de