• 20-03-2026, 19:11:03
    #1
    Poodle sahiplenmek istiyorum düşünenler pm atabilir
  • 20-03-2026, 19:17:03
    #2
    barınaklar köpek dolu gerçekten düşünün
  • 20-03-2026, 19:17:39
    #3
    neden pooedle neden barınakta sahiplenmek için bekleyen binlerce can varken sadece bir cins ? sadece merak ettim https://www.kurtaranev.org/ burada onlarca var bakabilirsin instagram dan bak
  • 20-03-2026, 19:18:56
    #4
    Pos3idon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden pooedle neden barınakta sahiplenmek için bekleyen binlerce can varken sadece bir cins ? sadece merak ettim https://www.kurtaranev.org/ burada onlarca var bakabilirsin instagram dan bak
    Site içerisinde yaşıyoruz site yaşamına uygun olabilecek bir tür sahipleneceğim o sebeple poodle
  • 20-03-2026, 19:26:10
    #5
    “Alacağım” daha doğru bir kelime olabilir sanki
  • 20-03-2026, 19:26:51
    #6
    bende site içinde yaşıyorum sahiplendiğim 2 tane büyük ırk hayvanım var ( Pit ve CaneCorso ) şimdi den hayırlı olsun umarım istediğin canı bulabilirsin ufak ırkların hepsi sana uyar o halde

  • 20-03-2026, 19:35:35
    #7
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    “Alacağım” daha doğru bir kelime olabilir sanki
    Ücretli alım yapmıyorum hocam barınak yönlendirmesi yapanlar olabilir, veterinerlerde tedavi olması gerekenler olabilir, ticaret için yapanlarla görüşmüyorum
  • 20-03-2026, 19:36:19
    #8
    Pos3idon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende site içinde yaşıyorum sahiplendiğim 2 tane büyük ırk hayvanım var ( Pit ve CaneCorso ) şimdi den hayırlı olsun umarım istediğin canı bulabilirsin ufak ırkların hepsi sana uyar o halde

    Maşallah çok sağlam görünüyorlar hocam ne yazık ki büyük cinsler site yaşamında çok zor 🫣
  • 20-03-2026, 19:41:23
    #9
    2 yaşında Achiles (cane corso )6 aylık Ares ( Pitbull Rednos) valla hocam ben hiç bir zorluğunu yaşamadım yetiştirmek ile alakalı parkın içinde oynama dışında akşamlar serbest dolaşıyoruz insanların ön yargısı çok fazla olduğu için mecburen ağızlık ile geziyoruz ama daha birine havlamayı geçtim mırın kırın ettiklerini hiç görmedim