• 18-03-2026, 21:10:19
    #19
    Kurumsal PLUS
  • 18-03-2026, 21:11:56
    #20
    Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne biçim soru ya? Sen oruç tutsan ne olur??
    EmreNN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bomboş bir konu.
    IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok sevdiğim bir söz var sahibini bilmem

    Allahın soracaklarını kula sorma diye o yüzden önce karakterine bak
    Dursoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum iyice forumtr yolunda gidiyor
    Zaferakbiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorum yazmayın adam bilerek Boyle konu açıyor prim vermeyin
    Lyoren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur tabii, ama önemli olan seninle değerlerinizin uyumu. Oruç tutuyor ya da tutmuyor, bu tek başına engel değil.
    brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah akıl fikir versin, yaşın en fazla 12, nüfustaki yaşı kastetmiyorum bu arada.
    Tarikkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ragebait
    Arif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ah nerede bu eski forum nerede
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O da şimdi arkadaşlarına sorsa Oruç Tutan Erkekten olur mu dese hoşuna gider miydi?
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hit kasmak ıcın bende daha sacma sapan konular acan bı eleman daha varmış şaşırtıcı
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkesin tuttuğu kendine misal evde bir tek ben tutarım tutan tutmayana tutmayan tutana saygı duymalı dinde zorlama yok
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmaz, başka bulman lazım.
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlilikte asıl önemli olan kişinin karakteri, ahlakı ve uyumudur; ibadet konusu ise bireysel inanç ve zamanla değişebilecek bir durumdur.
    Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal medyaya yaş kısıtlaması gelirken r10 içinde uyelik şartları olmalı artık
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vova'nın kayıp hesabı
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal medyada izlediğim bir video yüzünden bunu yazıyorum. Bir adam “oruç tutmayan kadından olmaz, yuva kuramaz” gibi şeyler söylüyordu. Açıkçası bunu söyleyenlerin neye göre değer biçtiğini merak ediyorum. Ben de ibadetlerini düzenli yapan biri değilim ama insanı tek bir ölçüye indirgemek ne kadar doğru? Bu arada yanlış anlaşılmasın, prim peşinde değilim. Konuyu hızlıca açmak için kısa ve net sormuştum 😊
  • 18-03-2026, 21:11:56
    #21
    Yorum atana rozet hediyesi olursa böyle olur
  • 18-03-2026, 21:15:05
    #22
    Bana mı tutacak orucu sanki tövbe tövbe paşa keyfi bilir kime ne ister tutar ister tutmaz.
    Yobazların boş muhabbetleri bunlar.Ben ciddiye bile almam bunları...
  • 18-03-2026, 21:15:08
    #23
    Hiç bir kızdan olmaz.
    Evlenmeyin
    Evlenmeyin
    Evlenmeyin
    Evlenmeyin
  • 18-03-2026, 21:16:52
    #24
    Tartışmaya çok açık bir konu ama temel sıkıntı " olur mu " cümlesi. Kime göre ? Neye göre ? Anlamsız bir konu olmuş.
  • 18-03-2026, 21:16:53
    #25
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    YsYavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum atana rozet hediyesi olursa böyle olur
    çok haklısın hocam ++++
  • 18-03-2026, 21:19:24
    #26
    Dinlerin ötesinde bireysel bir inanç ile sana olan sevgi ve saygısı çok farklı şeylerdir.
    Sana sevgisi ilgisi ve saygısı varsa zaten oruç yada namaz gibi ibadetleri ister ifa etsin ister etmesin bu seni bağlamaz seninkide onu bağlamaz.
    Allah hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın gerisi gelir.
  • 18-03-2026, 21:20:40
    #27
    Ai hocaya sordum: