Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ne biçim soru ya? Sen oruç tutsan ne olur??
EmreNN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bomboş bir konu.
IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok sevdiğim bir söz var sahibini bilmem

Allahın soracaklarını kula sorma diye o yüzden önce karakterine bak
Dursoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forum iyice forumtr yolunda gidiyor
Zaferakbiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorum yazmayın adam bilerek Boyle konu açıyor prim vermeyin
Lyoren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur tabii, ama önemli olan seninle değerlerinizin uyumu. Oruç tutuyor ya da tutmuyor, bu tek başına engel değil.
brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah akıl fikir versin, yaşın en fazla 12, nüfustaki yaşı kastetmiyorum bu arada.
Tarikkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ragebait
Arif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ah nerede bu eski forum nerede
A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O da şimdi arkadaşlarına sorsa Oruç Tutan Erkekten olur mu dese hoşuna gider miydi?
hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hit kasmak ıcın bende daha sacma sapan konular acan bı eleman daha varmış şaşırtıcı
obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkesin tuttuğu kendine misal evde bir tek ben tutarım tutan tutmayana tutmayan tutana saygı duymalı dinde zorlama yok
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olmaz, başka bulman lazım.
Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evlilikte asıl önemli olan kişinin karakteri, ahlakı ve uyumudur; ibadet konusu ise bireysel inanç ve zamanla değişebilecek bir durumdur.
Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal medyaya yaş kısıtlaması gelirken r10 içinde uyelik şartları olmalı artık
neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vova'nın kayıp hesabı
RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal medyada izlediğim bir video yüzünden bunu yazıyorum. Bir adam “oruç tutmayan kadından olmaz, yuva kuramaz” gibi şeyler söylüyordu. Açıkçası bunu söyleyenlerin neye göre değer biçtiğini merak ediyorum. Ben de ibadetlerini düzenli yapan biri değilim ama insanı tek bir ölçüye indirgemek ne kadar doğru? Bu arada yanlış anlaşılmasın, prim peşinde değilim. Konuyu hızlıca açmak için kısa ve net sormuştum 😊