Bu ne biçim soru ya? Sen oruç tutsan ne olur??
Hocam çok sevdiğim bir söz var sahibini bilmem
Allahın soracaklarını kula sorma diye

o yüzden önce karakterine bak
forum iyice forumtr yolunda gidiyor
yorum yazmayın adam bilerek Boyle konu açıyor prim vermeyin
Olur tabii, ama önemli olan seninle değerlerinizin uyumu. Oruç tutuyor ya da tutmuyor, bu tek başına engel değil.
Allah akıl fikir versin, yaşın en fazla 12, nüfustaki yaşı kastetmiyorum bu arada.
ah nerede bu eski forum nerede
O da şimdi arkadaşlarına sorsa Oruç Tutan Erkekten olur mu dese hoşuna gider miydi?
hit kasmak ıcın bende daha sacma sapan konular acan bı eleman daha varmış şaşırtıcı
herkesin tuttuğu kendine misal evde bir tek ben tutarım tutan tutmayana tutmayan tutana saygı duymalı dinde zorlama yok
Olmaz, başka bulman lazım.
Evlilikte asıl önemli olan kişinin karakteri, ahlakı ve uyumudur; ibadet konusu ise bireysel inanç ve zamanla değişebilecek bir durumdur.
Sosyal medyaya yaş kısıtlaması gelirken r10 içinde uyelik şartları olmalı artık
Sosyal medyada izlediğim bir video yüzünden bunu yazıyorum. Bir adam oruç tutmayan kadından olmaz, yuva kuramaz gibi şeyler söylüyordu. Açıkçası bunu söyleyenlerin neye göre değer biçtiğini merak ediyorum. Ben de ibadetlerini düzenli yapan biri değilim

ama insanı tek bir ölçüye indirgemek ne kadar doğru? Bu arada yanlış anlaşılmasın, prim peşinde değilim. Konuyu hızlıca açmak için kısa ve net sormuştum 😊