Portfölyo Sitem Nasıl Olmuş? | R10+ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Portfölyo Sitem Nasıl Olmuş? | R10+
34
●
852
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Portfölyo Sitem Nasıl Olmuş? | R10+
1
2
3
4
16-03-2026, 16:48:36
#10
İbrahimH
aslanmedia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam alt taraftaki menü olayı çok güzel olmuş ismi nedir acaba
bende bilmiyorum açıkçası
Reels kaydırırken karşıma çıktı ekran resmi aldım lovable verdim o yaptı.
16-03-2026, 17:35:07
#11
aslanmedia
İbrahimH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende bilmiyorum açıkçası
Reels kaydırırken karşıma çıktı ekran resmi aldım lovable verdim o yaptı.
resmi iletme şansınız var mı acaba?
16-03-2026, 17:35:51
#12
İbrahimH
aslanmedia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
resmi iletme şansınız var mı acaba?
Hocam siteye girip kendiniz alır mısınız şuan güncelleme yapıyorum da
ibrahimh.com.tr
16-03-2026, 17:37:37
#13
aslanmedia
İbrahimH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam siteye girip kendiniz alır mısınız şuan güncelleme yapıyorum da
ibrahimh.com.tr
tabi ki teşekkürler kolay gelsin hocam
16-03-2026, 18:01:28
#14
Jonezz
Site eklenince bakacağım
16-03-2026, 18:05:11
#15
İbrahimH
Jonezz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Site eklenince bakacağım
Hocam bayağı bir düzelttim 1-2 saate etiket atarım, teşekkürler.
16-03-2026, 18:25:15
#16
calculus07
Yine sen yine bot konu
16-03-2026, 18:26:35
#17
İbrahimH
calculus07 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yine sen yine bot konu
Ne botuu?
Hocam bence siz botsunuz
Az sonra etiket atıcam inceleyi ver siteyi.
16-03-2026, 18:26:56
#18
calculus07
İbrahimH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne botuu?
Hocam bence siz botsunuz
Az sonra etiket atıcam inceleyi ver siteyi.
😃 tmm yolla bakam
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler