• 15-03-2026, 21:23:42
    #1
    Ne güzel ürünler vardı Türkiye'de bulamadığım bazı şeyleri burada rahatlıkla buluyordum bu hale getirilmemizin sebebi ülkemizdeki fırsatçı satıcılar yüzünden mi?

  • 15-03-2026, 21:25:44
    #2
    hayır yurtdışından alışverişi keserek cari açığı düşürebileceklerini sandıkları için bişey deniyolar olan bize oluyor.
  • 15-03-2026, 23:12:44
    #3
    13 şubatta aldığım ürünler henüz elime ulaşmadı. bende dün ücret iadesi istedim. bakalım yine de ürünler gelecek mi.
  • 16-03-2026, 05:54:09
    #4
    Evet sadece yerel satıcılardan alışveriş yapılıyor
  • 16-03-2026, 11:53:15
    #5
    Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır yurtdışından alışverişi keserek cari açığı düşürebileceklerini sandıkları için bişey deniyolar olan bize oluyor.
    bkz: deneme-yanılma yöntemiyle facebook grubu yönetmek.

    grubumuz üyelerine 27 Şubat 2026'dan itibaren kesilen facebook içi multimedya, ekran ve sonradan eklenen ses sistemi cezalarını durdurduk ve iptal ettik. Bize cazip gelmişti ama çok tepki aldı.
  • 16-03-2026, 12:58:43
    #6
    asabiserotonin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bkz: deneme-yanılma yöntemiyle facebook grubu yönetmek.

    grubumuz üyelerine 27 Şubat 2026'dan itibaren kesilen facebook içi multimedya, ekran ve sonradan eklenen ses sistemi cezalarını durdurduk ve iptal ettik. Bize cazip gelmişti ama çok tepki aldı.
    adminin bugun canı sıkkın, jantları yasaklıyoruz orjinal jant harici değişim yasaktır

    ek: admin tel jant seviyo bi tek onlar serbest