• 15-03-2026, 13:10:10
    #1
    Merhabalar, bu akşam 9 - 10 saatleri arasında halı saha maçı yapacağız, bir kaç kişi gerekiyor. Kavgacı insanlar vb. yok herkes oynayıp eğlenmesine bakıyor

    Gelmek isteyen olursa Whatsappüzerinden ulaşabilir.
  • 15-03-2026, 13:11:18
    #2
    ankara olsaydı şuan antrenman yapıyordum
  • 15-03-2026, 13:14:33
    #3
    https://adameksik.com/giris-yap/?_redirected=yes

    bu site işini görebilir
  • 15-03-2026, 13:26:42
    #4
    Bingöl yayladerede olsaydı gelirdim...