Sonradan takılmış gibi durması sorun değil Sonradan takılması sorun
Bence cezalar çok az daha artmalı Savaş kapıda ,ekonomi bitik eğitim zaten yok Kulaklar aşıdı ama Tek derdimiz Trafik cezaları veya Avokado çok pahalı Daha beter olması için dua ediyorum