• 10-03-2026, 10:21:48
    #2
    Ceza yazmak için yer arıyorlar çoğu yeni araba da bile TV gibi duruyor konsol içinde yer almıyor örneğin Toyota Corolla ekranı sonradan takılmış gibi duruyor
  • 10-03-2026, 11:25:33
    #3
    Sonradan takılmış gibi durması sorun değil Sonradan takılması sorun

    Bence cezalar çok az daha artmalı Savaş kapıda ,ekonomi bitik eğitim zaten yok Kulaklar aşıdı ama Tek derdimiz Trafik cezaları veya Avokado çok pahalı Daha beter olması için dua ediyorum