Dostlar maç hakkında ne düşünüyorsunuz

oliveira ilk defa bu kadar güzel kullandı jiu jitsu sunu

normalde güreş çok sıkıcı gelir ama oliveira bitiriş odaklıydı yere gittiği her round boyunca

ama ortada bir BMF kemeri oluncada güreş ne kadar doğru bilemiyorum son 5 saniye kırışmada çok keyifliydi keşke daha uzun olsaydı

bu maçtanda anlıyoruz arada gerçekten çok yüksek güç farkı var bakalım beyaz sarayda oliveira karşısına conor verilecek mi

şahsen ben sanmıyorum 😊