Envato Labs'i kullanıyordum.Çoğunlukla GraphicsGen'i. Neredeyse limitsizdi. 2-3 saat aralıksız kullandığımda günlük sınırımı aştığım uyarısı alıyordum.
Geçen gün ekranda bir popup belirdi ve aylık 10 tane kullanılabileceğimiz yazdı. Ben de bunun için yenilemiştim üyeliğimi. Mail ile bildirdim durumu kendilerine. 2 aylık kullanımım da dahil olmak üzere yıllık yaptığım ödemeyi hemen iade ettiler.
Paketler ve fiyatları aşağıda.Ayda 10 tane de çok az. 100 dolar da vermek istemem.

Şimdi bana ne önerirsiniz? Envato Labs'te ekrandan stil seçip illüstrasyonlar üretebilmek harikaydı. Gemini ile İngilizce prompt'lar üretip, onlarla 50-100 arasında illüstrasyon yapıyorum ve içlerinden 3-5 tanesini seçip, düzenleyip kullanıyordum. Buradan Nano Banana'yı da kullanmak çok iyiydi. ImageEdit özelliği de harikaydı. Seni özleyeceğim Envato.

