• 02-03-2026, 01:52:19
    #2
    Ateşleri bol olsun
  • 02-03-2026, 01:52:41
    #3
    sadece irana zarar geliyormuş gibi lanse ediliyor ancak israil tarafıda sıkıntılı arama kurtarma çalışmaları yapıyorlar ve sürekli sirenler çalıyor.
  • 02-03-2026, 01:55:46
    #4
    Ahaber neyse bu haberlerde öyle hocam.Pek inandırıcı gelmedi bana.
  • 02-03-2026, 02:08:29
    #5
    Haber kaynaklarından bizzat gerçek teyidli haber olmadığı sürece inanmak istemiyorum. dün birisi bir oyun videosunu paylaşmış İran ABD uçağını vuruyor demişti o yüzdenn
  • 02-03-2026, 02:13:00
    #6
  • 02-03-2026, 02:20:44
    #7
    Hamas israili perişan ediyordu en son.
    İranda 100 milyon insan var , dindar kesim birde. Bu kitlenin çoğu algıyla gazla çalışan kitle. Tanıdık gelebilir. : )
    Amerika ile anlaşma yapacaksa bile önce halkını gazlaması gerekiyor. Aksi halde halk bunu sindiremez.

    İsrailin ciddi zarar görüp ders almasını isterdim ama bu işin sonunun nereye varacağını az çok herkes tahmin ediyordur.
  • 02-03-2026, 02:25:14
    #8
    Eğer haber doğruysa ıraktaki ABD Üslerini vurduysa bizim türkiye'deki üsleride vurabilirler.
    ABD Üslerini vurmaları ABD yi çileden çıkarabilir.
    3 üncü dünya savaşı kapıda sanki ...
  • 02-03-2026, 04:46:57
    #9
    Nereyi takip ediyorsunuz kanal olarak? Tüm baktığım haber kanalları aynı başlık ve altyazıyı atıyorlar sürekli