• 25-02-2026, 03:28:21
    #1
    Şu sıralar PC dizmeyi düşünüyorum. Axess karta yeni başvuru yapıp 10 kez en az 3500 TL harcama yaparsan toplam 10k puan veriyor. Bu puanlarla da kart ödenebiliyor. Bu harcamaları Amazon hediye kartı olarak yapsam sizce mantıklı mı ? Bu şekilde kullanan var mı ?
  • 25-02-2026, 03:58:55
    #2
    Direk amazonda harca ne gerek var