• 18-02-2026, 11:48:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ne güzel işte
  • 18-02-2026, 11:50:35
    #3
    Ekonomi iyi diyorlar herşeyden vergi ödüyoruz ?
  • 18-02-2026, 11:52:25
    #4
    Aynı şeyi Bürokratlara da getirilmesini temenni ediyoruz. Yok öyle
  • 18-02-2026, 11:53:45
    #5
    hergün daha nasıl şaşırabiliriz diyorum .Yani diyecek birşey yok
  • 18-02-2026, 12:03:34
    #6
    Hediye gelse de vergisini versek keşke 😅 verenle anlaşıp onu da ekleriz reklama
  • 18-02-2026, 12:05:02
    #7
    Çatıya konan kuşlardan Vergi alacağım çatı benim çatım değil mi
  • 18-02-2026, 12:43:26
    #8
    Şu adamın kel kafasının olduğu bir haberde yeni absürt vergi olmasa şaşırıcaz artık
  • 18-02-2026, 14:43:58
    #9
    Kaynak???
    Ben de
    "Kültür Bakanlığından Onay Alınmadan, İlgi ve Trafik Çekmek İçin Yapılan Paylaşım Yapanlar "Hem Ağır Ceza Hem de Yüklü Vergiler" ile Karşı Karşıya"

    diye bir haber yapayım.
    Kaynağı olmayan bu tip haberleri şikayet ettiğinde sıkıntı yaşayacaklardır.
    Bu tip bi haberle ilgili ben resmi bir açıklama görmedim.

    Boş yapmışlar...
    Ayrıca resmi kanaldan da ekran görüntüsü alış şikayet edeceğim!..