İsrail 7.0 Deprem Uygulaması Bildirimi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İsrail 7.0 Deprem Uygulaması Bildirimi
13
●
1.238
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İsrail 7.0 Deprem Uygulaması Bildirimi
1
2
18-02-2026, 06:17:39
#1
SSA
💎 İlk Sayfa Seo 💲😎
Deprem mi oldu İsrailde haberlere daha bakmadım nedense bize de sallantı uyarısı geldi
18-02-2026, 06:25:38
#2
MertX
Gaziantepten hissettik geçmiş olsun herkese
18-02-2026, 06:31:29
#3
OziyWeb
Kurumsal Üye
SSA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Deprem mi oldu İsrailde haberlere daha bakmadım nedense bize de sallantı uyarısı geldi
Yanlış uyarı hocam.
18-02-2026, 06:32:17
#4
HalilE
Bildirim geldi hisseden oldu mu?
18-02-2026, 06:36:23
#5
yunnux
Twitterda eş zamanlı çöktü arama kısmı çalışmıyor. Bakamadık haberlere
18-02-2026, 06:49:15
#6
websiteyap
1400 km uzaklıkta ki adama niiye bildirim gitmiş onu anlamadım.
18-02-2026, 06:51:21
#7
SDR1035
https://www.haberler.com/haberler/mi...577877-haberi/
iOS ve android iki telefonum var
İkisine de gelmedi
18-02-2026, 06:52:17
#8
SSA
💎 İlk Sayfa Seo 💲😎
Bildirim Deprem Ağı uygulamasından geldi bana, Premium hesaptayız Maraş depreminden beri
18-02-2026, 06:56:19
#9
OsmanGazi
websiteyap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1400 km uzaklıkta ki adama niiye bildirim gitmiş onu anlamadım.
Ulusal ve uluslararası sismik ağlar tarafından tespit edilen depremler seçeneği açık olunca bildirim geliyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler