14 Şubat kapıda, ne yapacaksınız? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
14 Şubat kapıda, ne yapacaksınız?
17
●
720
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
14 Şubat kapıda, ne yapacaksınız?
1
2
13-02-2026, 04:25:15
#10
Starkey
13-02-2026, 05:18:11
#11
LekeBebek
Hiç bişey
13-02-2026, 10:00:41
#12
baltazar
geçen hafta Mısır tatili aldım(mart ayında) yetmez mi
13-02-2026, 10:34:51
#13
mistarin
Üyeliği durduruldu
yılbaşında aldıgım şeyi önerebilirm ersan dimond dan felan cıkmayan biri degilseniz hoş bi hediye
stanley termos toz pembe renkte veya lego çiçekte olabilir birlikte yapabilirsiniz hem aktivite olur
13-02-2026, 12:17:21
#14
Armerian
Kurumsal PLUS
öyle bir derdim yok
13-02-2026, 16:26:39
#15
ledci
şöyle 1.5 porsiyon iskender kebap gömmeyi düşünüyorum. bol tereyağlı
13-02-2026, 18:08:04
#16
battal_merk
işdeyim ve evdeyim
13-02-2026, 23:00:34
#17
DatabaseBilisim
Kapıyı kapatacağız hocam.
14-02-2026, 13:36:55
#18
bilgicinitr
Dışarda bi çay tatlı yeriz yeter
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler