• 08-02-2026, 18:10:28
    #1
    Merhaba dostlar,

    Sigara tiryakisi olup sigaradan bu kadar nefret eden var mı bilmiyorum kokusu tadı deli ediyor beni. Bırakmaya çalışıyorum 2 3 gün içmiyorum sonra bişi oluyor ama boşluk ama stres yine kendimi sigarada buluyorum.

    Bu sigara bırakma hattını arayınca ne oluyor tecrübesi bilgisi olan var mı?
  • 08-02-2026, 18:11:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Frekans tedavisini bir araştırın
  • 08-02-2026, 18:11:18
    #3
    Arayın iki kutu bıraksın 🤣
  • 08-02-2026, 18:11:48
    #4
    🔸TRENDYOL DANIŞMANLIK🔸
    hocam tüm çevrem Champix ilacı ile bıraktı
    14. günde kesti 2 kişi
    1 ay boyunca toplam kullandılar ilacı

    sigara bırakma hattına gerek yok doktorunuza danışıp champix alabilirsiniz
  • 08-02-2026, 18:12:37
    #5
    genelde 10 sene falan önce eğlenmek icin ariyoduk 😀😀
  • 08-02-2026, 18:12:47
    #6
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Hocam aradım, hastaneye yönlendiriyorlar. Göğüs hastalıklarına.
    Başka bir şey yapmıyorlar. Bilginiz olsun.
    Direkt hastaneden randevu alıp kendiniz gitmeniz daha sağlıklı olacaktır.
  • 08-02-2026, 18:13:14
    #7
    Ben bir keresinde aramıştım. İradenizle bırakmanız gerekiyor demişlerdi Şaka gibiler hakkaten. Sonra yemin edip kendim bırakmıştım. 3 yıldır tek nefes çekmemişimdir.
  • 08-02-2026, 18:22:15
    #8
    Tamamen irade ile alakalı bence. Bende ciddi derecede azalttım yani bugün 2 tane içtim sadece. Cidden kokusu ve tadı artık baydı. Fakat öyle gergin veya problemli bir an oluyor ki sarılıyorsun resmen. Özellikle sanayiye gidince fazlalaşır bende
  • 08-02-2026, 18:43:38
    #9
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Bırakan varsa tavsiye anmak isterim