Tamamen irade ile alakalı bence. Bende ciddi derecede azalttım yani bugün 2 tane içtim sadece. Cidden kokusu ve tadı artık baydı. Fakat öyle gergin veya problemli bir an oluyor ki sarılıyorsun resmen. Özellikle sanayiye gidince fazlalaşır bende