kaziksepeti com hakkında ne düşünüyorsunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
kaziksepeti com hakkında ne düşünüyorsunuz?
7
●
358
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
kaziksepeti com hakkında ne düşünüyorsunuz?
07-02-2026, 01:46:39
#1
Arif
🚀 Dijital Medya Elçisi
Aynısını maliyetinin çok çok üzerinde yapılan konutlar içinde yapılması lazım bence
07-02-2026, 01:49:39
#2
muratshop
Güzel düşünceyle yapılmiş bir site başta e ticaret sitesi zannettim 😅
07-02-2026, 01:50:58
#3
Zebercet
Fiyatllar gayet uygunmuş
07-02-2026, 01:51:38
#4
Arif
🚀 Dijital Medya Elçisi
Zebercet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fiyatllar gayet uygunmuş
kim kimi yerse modeli hocam
07-02-2026, 01:52:13
#5
ua87
Hiç incelemedim ama kazık çeşidi olarak "Roma mızrağını" eklensinler.
07-02-2026, 01:55:58
#6
YEF DİGİTAL
👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
cok iyi site
07-02-2026, 01:56:50
#7
real2018
En az kazık 😂😂
Slogan
Çeşitli kazıklar ile size en iyi kazığı atmak için buradayız, Daha önce yediniz mi? 😂😂😂
07-02-2026, 02:00:05
#8
İbrahimH
Yerli ve Milli Kazık güzelmiş.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler