7 ocakta aracımı birevim ile sattım hocam. Katılımevime gidip teminat mektubu alıyorsunuz. ödeme XX:XX saatte yapılacak diyorlar. Siz gidip satışı veriyorsunuz. Satış belgelerini eminevimdeki yetkili personele iletiyorsunuz. Söyledikleri saatte de para geliyor. Bende öyle olmuştu. Korkmayın bir şey olmaz.
Biz 9 gibi şubeye gittik 12:00'da geçecek size dedi kadın. 12:00'da geçti ücret hesabıma.
Katılımevim araba satışı
13
●530
- 04-02-2026, 16:41:42
- 15-06-2026, 14:22:22Hocam sorun yaşadınız mı? Para aynı gün geldi mi?Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2026, 18:22:25Evet geldi ama çok geç geldi gelene kadar arkadaşı misafir ettimsanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2026, 19:32:10Babam 2 farklı aracıda fuzulev sanırım hatırlamıyorum ama evim sistemlerine sattık. Biri kendi şehrimizdendi zaten şubedeki personel ile işlemleri yürüttüler notere şube kağıdıyla gittier. Son satışta kişi Erzurumdan geldi. İlk önce belgeleri inceledik sonraki adımda şubeyi sabit santral hattından arayıp böyle bir satışınız vs. var mı diye TC veya müşteri numarasından sorguladık. Biz ekstra olarak şehrimizdeki şubedende yüzyüze sorguladık. İşlemleri kişi yanınızda şubelerden yürütmeniz daha iyi olacaktır. Öğleden önce olan tüm satışlarda para 14.00'dan sonra hesabımıza geçiyor diye biliyorum bizde ilk para 17.00'da geldi. 2.satışın geçiş zamanını bilmiyorum.
- 15-06-2026, 21:07:10Akşam 5 de geliyor ama bazen de ertesi güne sarka biliyor, en sıkıntılı durum bu galiba. Ben alırken sorun olmadı ama satarken de olmaz inşallah.Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle