Babam 2 farklı aracıda fuzulev sanırım hatırlamıyorum ama evim sistemlerine sattık. Biri kendi şehrimizdendi zaten şubedeki personel ile işlemleri yürüttüler notere şube kağıdıyla gittier. Son satışta kişi Erzurumdan geldi. İlk önce belgeleri inceledik sonraki adımda şubeyi sabit santral hattından arayıp böyle bir satışınız vs. var mı diye TC veya müşteri numarasından sorguladık. Biz ekstra olarak şehrimizdeki şubedende yüzyüze sorguladık. İşlemleri kişi yanınızda şubelerden yürütmeniz daha iyi olacaktır. Öğleden önce olan tüm satışlarda para 14.00'dan sonra hesabımıza geçiyor diye biliyorum bizde ilk para 17.00'da geldi. 2.satışın geçiş zamanını bilmiyorum.