Uyumayan herkes buraya bir sebep bıraksın... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Uyumayan herkes buraya bir sebep bıraksın...
29
●
896
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Uyumayan herkes buraya bir sebep bıraksın...
1
2
3
4
04-02-2026, 03:41:48
#1
Bilal Bayar
🔶 Stripe - Paypal 🔶
Selamlar, dinleyelim.
Saat 03:40
04-02-2026, 03:43:04
#2
Harunn
Uykum yok gelmiyor
04-02-2026, 03:44:02
#3
norahbutlean
Platin üye
Bugün sigarayı bırakayım dedim elim ayağım titriyor r10 da takılıyorum bu konuyu açmanızı bekledim birazdan uyurum hocam 🙏
04-02-2026, 03:45:58
#4
klasweb
Bende bilmiyorum neden burdayım. girdim aylak aylak geziyorum, hiçbir işimde yok.
04-02-2026, 03:49:14
#5
SEOKOZ
05'inde yeni evime taşınıyorum, çok huzursuzum.
1-2 gün uyuyamayacağım sanırım abi, sevgiler, hayırlı geceler.
04-02-2026, 03:49:35
#6
Bilal Bayar
🔶 Stripe - Paypal 🔶
SEOKOZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
05'inde yeni evime taşınıyorum, çok huzursuzum.
1-2 gün uyuyamayacağım sanırım abi, sevgiler, hayırlı geceler.
Hayırlı olsun.
Ben de SEOKOZ nerede diyordum.
04-02-2026, 03:50:46
#7
lordoguzhan
Para lazım uyuyamıyorum 3.50
04-02-2026, 03:52:03
#8
Bilgekut
Çalışmam lazım, daha doğmamış çocuklarımın geleceği için.
04-02-2026, 03:54:07
#9
SEOKOZ
BilalBayar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.
Ben de SEOKOZ nerede diyordum.
Çok teşekkürler abi
1-2 gün içerisinde güzel bir geri dönüş yapacağım inşallah, sizleri seviyorum
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler